Ont i min lilla fot

Tidigare i veckan började min fot göra något förbannat ont. Det var inte förrän jag kom hem och var still som jag kände av det. Det dunkar och kommer och går i vågor. Första gången var efter ett arbetspass och nu har jag även känt det fredag och lördag kväll efter jobbet. Vad är det som händer? Det hjälper inte med värktabletter, varm dusch eller värmekudde. Inte heller stretching. Det gör dessutom ont hela vägen från foten till knävecket och det gör mig galen eftersom jag får så svårt att sova. Det är ingen position som gör mer eller mindre ont heller och jag kan inte "trycka mig fram" till smärtan.
 
Det blir säkert likadant idag men i så fall får jag nog ringa VC imorgon och se vad jag ska göra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: