En tripp till Halmstad

Igår 07.30 satte jag mig på tåget mot Halmstad för att hälsa på Cissi, som flyttat dit för ett tag sedan. Hon mötte upp mig på stationen två timmar senare och vi gick hem till henne en stund och drack kaffe och tjötade lite. Därefter gick vi till biblioteket, som ni ser på bilden nedan, och sen för att hitta någonstans att äta.
 
Det blev till slut någon slags medelhavsinspirerad salladsbuffé på Börje Olssons Skafferi, mättade gott! Vi gick en sväng inom Bokia också och sen mötte vi Emelie för en fika på Skånskan. Innan jag skulle med 14-tåget hann vi också gå inom Halmstad Bokhandel. Trevlig dag, även om det var lite för varmt. Jag ogillar när vädret svänger så jäkligt och det är kallt och molnigt på morgonen och på eftermiddagen strålande sol och varmt. Om man hade vetat det hade man ju slopat jacka, sjal osv.
 
 

Kommentarer

sv; Tack sötis! ♥
Sugen på bloglovinbyte kanske? ^^

Lät som en härlig sommardag!

Vilken härlig sommardag:)

Allt bra? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: